Bečke seks vratolomije sa Ademom

Seks svakom prija, bez obzira da li ste muškarac ili žena… da li pružate ili primate neki vid zadovoljstva, telo tokom i nakon seksa luči hormone sreće, endorfin. Drugog dana probudio sam se pre Adema pa sam bio u prilici da ga lepo osmotrim. Shvatio sam da sam zaista dobio ono što sam želeo, pravi arapski mužjak koji me je ispunio na svaki način. Pošto meni kao pasivcu se ujutru retko kad dešava čuveni jutarnji drvenko, hteo sam da vidim kakvo je stanje kod Arapa.

Zavukao sam ruku ispod pokrivača i napipao sam poludignutu Ademovu kitu koja se za ubrzo ukrutila. Nisam hteo da budem grub i da mu drkam nego sam prosto uživao u maženju njegove kite. Adem je nešto promrmljao i okrenuo se ka meni pa se njegova ukrućena kita trljala od moje međunožje. Poljubio sam ga i nameravao sam da se polako spustim dole da se poklonim i počnem, ali Adem me svojim rukama zadržao i krenuo strasno da me ljubi.

Okrenuo me na leđa i ljubio, dok u jednom nisam osetio njegovu kitu na svojoj rupici. Nije išlo na suvo, pa je iskoristio malo svoje pljuvačke da ovlaži moju rupicu… Video je po mojoj grimasi da se mučim, pa je samo rekao da se opustim i da ga poljubim, sve ostalo će ići svojim tokom.

Tako je i bilo, Adem je ušao i polako gurao svoju kitu. - “Znaš šta sam saznao o tebi?”, ja sam kratko odgovorio: “šta?”. - “Ti krećeš da stenješ tek kad uđem više od pola, što je neobično…”. Ja sam bio začuđen tom konstatacijom pa sam hteo da prekratim priču: “Nemoj da me zaje…” u tom trenutku ga je smestio celog u mene i ja sam krenuo nekontrolisano da stenjem i da ga grebem po leđima. Doživeo sam orgazam i svršio sam, dok je nedugo zatim i Adem se ispraznio u moju guzu.

Nasmejao se i uradio nešto neočekivano. Uzeo je moje stopalo i počeo da masira, zatim je uzeo da liže i cucla moj palac. Primetio sam da se Ademu kita nije spustila i divio sam se prizoru koji imam prilike da vidim ispred sebe: zgodni krupni Arapin, dignutog kurca koji uživa u lizanju i cuclanju mojih nožnih prstiju.

Nakon par minuta on potpuno nesvestan svoje veličine se bacio na mene, pogledao u sat i rekao kako bi trebali da malo izađemo napolje, nešto doručkujemo i vidimo malo Beč.

Brzo smo se obukli, neobicno je bilo videti Adema u trenerci, ali sam shvatio da ispod nije nosio bokserice što me je iskreno dodatno napalilo.

Doručkovali smo u nekoj pekari i primetio sam da se Ademu kita ukrutila pošto se napravio pravi šator za kampovanje od njegove trenerke… Trudio sam se da ne gledam u tom smeru, dok je on par puta svojim komentarima dao mi do znanja da mu je jasno gde gledam sve vreme…

Njemu kita se uopšte nije spuštala i sve vreme ga je pomerao levo, desno da se ne primeti i dao mi je ideju da odemo do robne kuće da pogleda neke farmerke za sebe. Uzeo je na brzaka nekoliko pari farmerki i ušao u kabinu za isprobavanje stvari, dok sam se ja zavalio u fotelji ispred da ga sačekam. Pričali smo sve vreme i imao sam osećaj da drka pošto mu je glas zadihan i isprekidan…

Čulo se pomeranje zavese od kabine i vidim Adema bez majice u tesnim farmerkama samo što nisu pukle. Nasmejano me pitao “Kako mi stoje?”, ja sam više bio šokira što je golišav i pomalo zbunjen kažem da su malo tesne. Zatvorio je zavesu i nešto na brzinu rekao, nisam ga najbolje razumeo pa ga pitao da ponovi, nastala je tišina.

Poslao mi je na Whats App sliku njega u kabini sa farmerkama otvorenog slica kroz koji štrči dignuta kita. Mene obuzela neka vrućina, on mi rekao da proverim da li ima nekog u blizini kabina, ako nema da mu se pridružim i da bi bilo dobro da mu pomognem jer ne može takav napaljen da šeta gradom.

Diskretno izlazim ispred kabina i vidim da si na drugom delu našeg sprata dve starije prodavačice koje uslužuju neku gospođu, pa sam rešio da budem heroj dana i rešim Ademovu situaciju u kabini.

Pomeram zavesu i ulazim u kabinu, dok gospodin drka, sklonio je sve farmerke na pod i postavio me na stolicu ispred sebe. Samo mi je rekao da otvorim usta širom i da ne ispuštam zvuk. Adem me je bukvalno navlačio na svoju kitu i drkao. Ja sam imao osećaj gušenja, ali je uspevao to da kontroliše i nakon 3-4 minuta osetio sam njegovu spermu u mojim ustima. Očistio sam mu kitu i izašao iz kabine.

Adem je izašao srećan iz kabine sa farmerkama koje je uzeo da proba i otišao da plati dok sam ja ostao da stojim kod kabina i razmišljam šta se upravo ovde dogodilo. Imao sam osećaj da svako ko me pogledao tog trenutka u robnoj kući da je znao šta sam radio malopre u kabini.

Šetali smo se ulicama Beča, obišli neke muzeje, otišli na ručak… Posle ručka smo obilazili neke radnje i malo smo se zadržali, pa je ubrzo došlo i vreme večere.

Restoran prepun, jedva smo pronašli mesto da sednemo. Sve vreme Adem se smeškao i svojom nogom dodirivao moju nogu. Pokušavao sam da se distanciram, ali on je bio jači pa nisam mogao da povučem nogu k sebi. Konobar je konačno uzeo naše porudžbine i zamolio nas da imamo malo strpljenja jer su puni večeras, tako da ćemo sigurno čekati oko 45 minuta…

Pošto sam bio malo nervozan, osetio sam potrebu da odem do wc da se olakšam, obavestio Adema da idem do toaleta i da se brzo vraćam.

Ulazim u toalet, primetio sam da nema gužvi kod kabina i ušao u prvu slobodnu. Nakon par trenutaka dobijem poruku od Adema poruku da li sam otišao u kabinu ili za pisoar i da li su vrata od kabine do zemlje. Ja sam kratko odgovorio na sva pitanja i on je rekao da otkljucam vrata kada se zakaslje 2 puta, da znam da je to on…

Nisam mogao da verujem šta radim, ušao je i zakasljao se, ja po dogovoru otvorio, Adem je uleteo kao furija. Iz trenerke je izvadio poludignutu kitu i ja sam krenuo da pušim kako sam znao i umeo. Bio sam uplašen da me neko ne čuje, ali me je umirivala činjenica da je muzika glasnija i da se čuju neke mašine u toaletu.

Ademu se brzo kita ukrutila i kada sam osetio presemenu tečnost, on mi je brzo rekao da se okrenem i da budem što tiši… Bio sam uzbuđen i uplašen, nisam verovao šta radim.

Adem je ušao u mene i obema rukama me držao za glavu i na taj način šakama zapušio moja usta. Koliko me je uhvatila panika zbog otežanog disanja, toliko me je i napalila cela situacija i da me Adem tuca na javnom mestu. Po njegovom disanju osetio sam da je blizu, bio je korektan je svršio u wc šolju pošto je znao da ne bih mogao sedeti sa njegovom spermom u sebi. Tražio je da ga ljubim dok je svršavao, što je bilo nešto neobično i lepo za mene i tom trenutku. Otresao ga je, vratio u trenerku i još jednom me poljubio.

Sredili smo se i izašli iz toaleta, hrana još nije stigla, pa smo iskoristili priliku da se ispričamo. Večera je bila odlična i tako smo završili drugi dan našeg boravka u Beču.

Narednih dana nismo imali akcije na javnim mestima, pošto se nisam osećao sigurno, već smo uživali u lepote seksa u 4 zida. Tih 5 dana u Beču je bilo nezaboravno i ne znam koliko sam samo sperme tih dana u prestonici Austrije osetio, ali sam istinski uživao.

Adem je nakon ovog putovanja u Beč svoj godišnji odmor proveo u Beogradu, gde smo uživali u čarima seksa. U sledećoj priči vam mogu reći koje fetiše sam probao sa Ademom i kako se odlučio preseliti u Beograd.

Kategorija:
Gay erotske priče

Korisnik

Uh kakva prica, prelepi deo sa stopalima Heart

Fantasticno pises, samo napred! Price su ti napaljive i zanimljive, samo nastavi. Kada si Adema opisivao u prvoj prici, ja sam ga zamisljao kao Sharoka, sada vidim da si njegovu sliku stavio u prici, savrsen tip

On je bio zaista poseban čovek u mom životu, moja greška je što sam propustio svoju šansu. Adem je sad daleko i ko zna ko se budi sa njim u ovom trenutku…