Skijanje se isplatilo

Za nekoga ko skija od malena, nema lepseg osecaja kada poranite za prvu zicaru, pa uhvatite prvi spust po tek utabanoj stazi. Medjutim, finansije su bile te zbog kojih se moje skijanje do sada uvek ogranicavalo na Kopaonik ili Jahorinu, nisam isao nigde dalje od toga, a uvek sam slusao o ludilu od staza u Francuskoj, Italiji, Austriji...

Onda, jedne jeseni, od drugara saznajem kako u Januaru postoji organizovan odlazak na skijanje u Francusku, autobusom, spava se u iznajmljenom motelu. Jeste da je po 6,7 ljudi smesteno u jednoj sobi, ali ukupna cena bila je takva da je sve ukupno na kraju izlazilo identicno kao skijanje na Kopaoniku, s tim sto je ovo ipak skijanje u Francuskoj. Dogovorim se sa drugarom koji takodje dobro skija i zajedno se prijavmo.

Skijanje se priblizilo, a desetak dana pred put drugar prinudno otkazuje skijanje jer su ga primili za posao koji je dugo cekao, a kako ja nisam zeleo da mi novac propadne, odlucim da svakako odem na to skijanje, sam.

Posle visesatnog guzvanja u autobusu, stigosmo konacno u Francusku. Smestaj krajnje korektan, cist, medjutim jedino me i dalje bocka to sto cu u sobi biti sa 6,7 nepoznatih ljudi, a kupatilo svi delimo. Uredan sam, drzim do higijene, pa me kopka da li ce i drugi biti isto takvi. Ispostavilo se da nisu, pa me je smestaj iducih dana dodatno nervirao, ali svo to nezadovoljstvo kompenzovale su mi fantasticne staze i fantasticno skijanje koje sam imao tih prvih dana.

Dva, tri dana pred polazak nazad, odlucim da u toku skijanja svratim na jednu od mnogih dnevnih zurki, koje se redovno odrzavaju na ski stazama u Francuskoj. Znao sam da je boravak na takvim zurkama skup uzimajuci u obzir cene pica, medjutim hteo sam da cekiram i to iskustvo, ko zna kada cu sledeci put doci u Francusku na skijanje. Uzimam pivo, i sedam za jedan barski sto. Celo mesto se jako brzo popunilo, pa je u jednom trenutku mom stolu prislo 4,5 osoba, a jedan od njih me je na francuskom nesto pitao. Odgovorio sam na engleskom da ne govorim Francuski, pa je on uz osmeh ponovio isto pitanje na engleskom - da li mogu da stanu uz moj sto, obzirom da su svi drugi zauzeti. Kako sam bio sam za tim stolom, ljubazno sam klimnuo glavom.

Sva petorica su, po mojoj slobodnoj proceni, bili u kasnim 40im, ili ranim 50im godinama, iako u ski odelima, izgledali su kao da su posli na modnu reviju. Pricali su vecinu vremena na francuskom dok sam ja malo cackao telefon, malo razgledao po guzvi koja se napravila. Taman sto sam ispio pivo i planirao da nastavim sa skijanjem, isti onaj francuz koji me je i pitao da se pridruze stolu, ponudi se da me casti pivom, na sta sam ja pristao. Jedno, pa drugo, pa trece, pa tako dalje dok nije poceo da pada mrak. Do tada sam vec znao da su oni svi prijatelji iz nekog malog grada kod Pariza, koji su tu u istom mestu u kojem sam i ja smesten iznajmili zajedno kucu i dosli na skijanje. Puni love, pretpostavio sam, cim u takvom mondenskom skijalistu mogu da piruste sebi celu kucu. Isto tako sam i ja upoznao njih, odakle sam dosao, gde sam smesten, i sve ostalo... Bili su jako prijatni, i vreme sa njima mi je proletelo. Kada je zurka pocela da se rastura, krenuo sam da stajem na svoje skije, a Silvio, onaj Francuz koji je prvi stupio u kontakt sa mnom i sa kojim sam najvise i komunicirao, predlozio je da zurku nastavimo kod njih u kuci. "Znam gde si smesten. Do nase kuce mozemo na skijama, ona je na stazi, pre tvog smestaja. Posle se mozes lako spustiti do tvog smestaja, osvetljene su staze i nocu."

Zasto da ne, pomislio sam, svi su jako prijatni i opusteni, popicu jos koje pivo sa njima, osetiti malo tog luksuza i vratiti se nazad u smestaj. Stigli smo jako brzo, a onaj luksuz koji sam pretpostavio u svojoj glavi bio je, zapravo, jos veci. U iznajmljenoj kuci imali su moderno opremljene sobe, veliku dnevnu sobu, odvojenu bioskopsku sobu sa velikim platnom i foteljama, mali zatvoreni bazen za saunom, ludilo. Pustili su muziku, otvorili pice, nastavio sam da caskam sa Silviom. U jednom trenutku, u toku razgovora i nekog zajednickog smeha, stavio mi je ruku na moju butinu, blize medjunozju nego kolenu. Iako sam za trenutak zastao sa smehom i pogledao ga, nisam odreagovao u tom smislu da sam se trgnuo ili da sam mu sklonio ruku. Pogledao sam ga, i na njegovom licu video kako uz blagi osmeh ceka moju reakciju. Kratko sam razmisljao kako je mogao da pretpostavi da sam gej, kada se ni u jednom trenutku razgovora nismo dotakli te teme. Nasmejao sam se, dok je on i dalje iscekivao moju reakciju, pa sam postidjeno spustio glavu dole, ne skidajuci osmeh sa lica. "Znaci, nisam pogresio u proceni", pitao me je, a ja sam, i dalje gledajuci sebi u krilo odgovorio da nije. Predlozio je i da druzenje nastavimo u drugoj sobi, na sta sam isto tako pristao. Iako je bio dosta stariji od mene, bio je veoma ugladjen i lepo gradjen, sto mi je bilo jako interesantno i privlacno.

Otisli smo do jedne velike spavace sobe koja je imala i svoje kupatilo, opremljena u planinskom fazonu, masivni drveni francuski lezaj, neko krzno na podu umesto tepiha, ludilo. Imao sam poprilicnih problema da pravolinijski odem do sobe, uzimajuci u obzir koliko sam do tog trenutka popio. "Istusiracu se na brzinu, a ti se osecaj kao u svojoj kuci". Klimnuo sam glavom, dodavsi samo da cu skinuti ski pantalone jer je u kuci bilo poprilicno toplo.

Dok se Silvio tusirao, u prvom trenutku sam se zamislio dok sam razgledao po sobi, razmisljajuci kako bi bilo lepo imati priliku da svake godine mozes sebi da priustis ovako nesto, na samoj ski stazi u Francuskoj. Trgnuo me je zvuk gasenja tusa, pa sam taman imao vremena da se raskomotim dok Silvio nije izasao iz kupatila. Skinuo sam ski pantalone u kojima mi je bilo prevruca, a potom i termo carape, jer su mi noge gorele u pretoploj kuci sa podnim grejanjem.

U tom trenutku Silvio je izasao iz kupatila, sa peskirom obmotanim oko struka. Primetio je da sam skinuo ski pantalone, pa me je onako bosonogog odmerio od glave do pete. Stajao sam ispred u gornjem i donjem delu plavog aktivnog vesa koji mi je onako uzak isao uz telo, bos na onom krznu, osmehujuci mu se. Prisao je i poceo da me nezno ljubi po vratu. Iako stariji 21 godinu kako smo na kraju kroz razgovor zakljucili, bio je za pola glave nizi od mene. Ruke je od mog lica poceo da spusta sve nize i nize, dok u jednom trenutku sa obe sake nije zgrabio moje guzove. Stajao je veoma blizu mene, pa sam preko peskira osetio kako mu se dize. Spontano smo poceli da se pomeramo, ne prestajuci da se ljubimo i da rukama pipamo jedan drugog, sve dok nisam ledjima prisao zidu. Nakon kratkog vacarenja uhvatio me je za kraj mog donjeg dela aktivnog vesa i povukao ka krevetu. "Jesmo li za nesto vise od ovoga", prosaputao je dok je usnama prelazio po mom vratu, ne skidajuci svoje ruke sa mog dupeta, a ja sam samo klimnuo glavom jer sam do tog trenutka vec bio opasno napaljen. Kod kuce sam se vec dosta puta zajebavao sa klincima mojih godina, drkanje, oral, pa i seks, medjutim dodatno uzbudjenje mi je predstavljalo to sto nikada nista nisam probao sa strancem, a kamoli toliko starijim od mene. Seo sam na ivicu kreveta, cekajuci Silvia da se iz kupatila vrati, noseci u ruci lubrikant. Blago me je gurnuo rukom, davajuci mi znak da legnem, a zatim mi je obe noge prebacio preko svojih ramena. Svukao mi je aktivni ves ali taman samo toliko da mi otkrije dupe, a onda je izmedju mojih guzova iz bocice izrucio lepu kolicinu lubrikanta. Najezio sam se od hladnog gela koji sam osetio izmedju guzova, dok sam gledao u samog sebe, u ogledalo koje je stajalo na plafonu iznad kreveta. Polako je pocinjalo da mi se vrti u glavi, kada je Silvio jednom rukom poceo da razmazuje lubrikant, a potom i da ga prstima uvlaci u moju rupu. Poceo sam da stenjem i rukama da guzvam jorgan dok me je on jednom rukom sirio, a drugom rukom bez prestanka masirao po jednom stopalu koje je visilo preko njegovog ramena. Uzivao sam u svakom trenutku zatvorenih ociju, a kada sam osetio kako Silviov prst konacno izlazi iz mog dupeta, pomerio sam se ka sredini kreveta bas u trenutku kada se i on popeo na krevet. U trenutku kada se pribio uz mene i nastavio da me ljubi po vratu, osetio sam njegov nabrekli kurac kako mi dodiruje stomak. "Imas li neku zelju kada je poza u pitanju", prosaputao mi je na uvo. I dalje zatvorenih ociju, sa osmehom na licu, odgovorio sam da smo na njegovom terenu, i da on moze slobodna da bira. Nasmejao se, i nakon par trenutaka uspravio u klececi polozaj. Lezao sam ispred njega, gledajuci ga u lice.

Sada mi je svukao skroz aktivan ves, bacivsi ga na pod, pa sam ostao samo u gornjem delu, koji nije imao vremena da mi skine. Prebacio mi je noge ponovo preko ramena, priblizio se mojim guzovima, tako da su mi noge preko njegovih ramena maltene bile u uspravnom polozaju. Uhvatio je svoj kurac u ruku, i njime poceo gore dole da prelazi po mojoj rupi. Kad god sam osetio njegov glavi kako klizi izmedju mojih guzova, uzdisao sam i hvatao se sakama za jorgan. Cela soba je pocela da se okrece u krug kada je konacno poceo da ga ubacuje. Malo po malo, na kraju je poceo i da ulazi ceo, mada ne preterano veliki, sto je mozda i ocekivano obzirom da Francuzi bas i nisu poznati po tome. Ipak, imalo ga je u obimu, pa sam svaki put kada bi ga Silvio stavio do kraja grcevito stezao jorgan rasirenim rukama i kolutao ocima, a Silviu se to ocigledno svidelo, pa bi svako moje kolutanje ocima ispratio sa jednim tihim "jeees...". Bambusanje je nakon nekoliko trenutaka postalo sve intenzivnije, a kada je vec kolenima poceo da skakuce po krevetu i da me na taj nacin guzi sve brze, pogledao sam ka plafonu. U ogledalu sam video sebe kako rasirenih ruku lezim na velikom francuskom krevetu, Silviovu glavu i ramena, i preko njegovih ramena moje tabane, koji su se mlitavo drmusali gore dole, u ritmu Silviovog guzenja. "Nadam se da ni protiv ovoga neces imati nista protiv", izgovarao je to i u istom trenutku sa obe svoje ruke uhvatio je moje clanke, spojio moje noge i spustio ih ispred glave, tako da su mu sada moji tabani bili bas ispred lica, ne prestajuci da me jebe.

Foot fetish me nije preterano lozio, mada ni ranije u toku vidjanja sa drugima nikad nisam imao nista protiv toga da mi neko koristi stopala u bilo kom vidu, sve dok ja ne moram da koristim tudja. Podigao sam glavu da vidim o cemu prica jer sam i onako bio skroz sludjen od alkohola i bambusanja u isto vreme, a kada sam skapirao na sta je mislio, samo sam se nasmejao i vratio glavu izmedju jastuka. Iako su mi ranije lizali stopala, nikada to nije bilo u kombinaciji sa seksom. Sada, dok me je guzio, spojio mi je tabane i poceo da ih lize istovremeno, prelazeci jezikom sa jednog na drugo. Iz nekog razloga, to mi je bio neverovatan osecaj, koji me je jako uzbudio. Izdrzao sam nekoliko trenutaka, a onda sam poceo glasno da stenjem i sve vise da stezem jorgan rukama. U trenutku kada su mi celi tabani vec bili celi vlazni, svrsio sam sam sebi na stomak, pritom i ne dirajuci svoj kurac rukama.

Cuo sam Silvia kako i on stenje. U jednom trenutku, jednom rukom je uhvatio oba moja nozna clanka i podigao mi noge uvis, dok je drugom rukom izvadio kurac iz mog dupeta. Otvorio sam oci i pogledao u plafon, taman u trenutku da vidim moje vlazne, izlizane tabane, i Silvia sa njegovim kurcem u ruci, iz kojeg izlazi topla sperma i sliva se niz moje butine.

Pogadjajte gde sledece godine idem na skijanje, i sa kim :)

Kategorija:
Gay erotske priče

Korisnik

Odlicna prica, pogotovo deo sa stoplima

@Hrvoje123

Prica je fantazija, oladi, ko ti drma kavez Smile

Korisnik

Šta znači riječ aktivan veš? Gdje uopće nalazite te nebuloze...
Otkuda ti to da francuzi nisu poznati po obdarenosti, upravo suprotno, prosječan franzuc ako nije sportski oblikovan barem nije zapusten i obicno ima mesnatu kurcinu