Nezaboravna

Odakle god da počnem priču o tebi, ona se nikada ne završava. Kod mene sve brzo prolazi samo ti traješ, evo, već godinama. Neprolaznost je tvoja odlika ili odraz moje nemoći da na priču o tebi stavim tačku. A pokušavao sam, zaista jesam. Pokušavao sam nebrojeno puta da te pošaljem u zaborav ali svaki put dobijem istu odbijenicu na kojoj piše da u zaborav ne primaju nezaboravne. Brdo cipela sam potrošio lutajući, ne bih li te negde usput zagubio, ali ti si me uvek, negde tamo, u mračnim kutcima čekala. Kao nikotinski ovisnik, pokušavao sam da se iščistim od tebe, da se oslobodim tog otrova koji mi prija i ubija istovremeno. Svaki put si se vraćala kao preko potrebni dim koji mi hrani i dušu i telo...a jede iznutra. More reči sam potrošio na rečenice u kojima nema tebe, i ne vredi. Kako god da ih složim, uvek mi ostanu dve reči.... Nedostaješ mi. Jebeno mi nedostaješ! Tvoj miris, ukus, tvoja koža, meso! Tvoji uzdasi koji mi miluju sva čula dok ti klizim telom koje dobro, predobro poznajem. Znam svaki njegov pedalj, svaku uvalu i oblinu, svaku nesavršenost koja te čini savršenom. I dalje znam šta je to što ti svaki put naježi kožu, izmami uzdah, natera zube da zagrizu tu malenu usnicu... i to znanje sebično pokušavam da sačuvam od zaborava, u nadi da će mi jednoga dana ponovo zatrebati. Naslađujem se i mučim slikama i prizorima u kojima naše sjedinjavanje stvara vakuum u prostoru, a tvoji uzdasi paraju tišinu, odbijaju o zidove i stapajući se s mojima...stvaraju simfoniju strasti...požude.

Sećam se kako si mi prvi put predložila da uvedemo treću osobu u naše igre bluda i nežnosti. Uradila si to tako nevino zavodljivo, kao što si uostalom radila sve. Nije bilo smisla opirati se bilo kojoj tvojoj ideji i zamisli. Omađijan tobom, pristajao sam na sve ludosti, a bilo ih je...oooo još kako ih je bilo. I nije mi žao, ni zbog jedne jedine. Noćima sam ti nakon toga šaputao na uvo, vodio te kroz lavirinte sopstvenih fantazija koje si mi ti pokrenula, davao te u njima drugim muškarcima, posmatrajući te kako se topiš, grčiš pod mojim dodirima, dok ti moje reči penetriraju u um, obuzimajući ga potpuno.

Taj prvi put je došao potpuno spontano, neplanirano...upravo onako kako smo i želeli. Posmatrao sam te to veče kako se spremaš za izlazak. Svaki put bi spustila lagani poljubac na moje usne kada bi prošla pored mene, obavijajući me svojim mirisom. Još uvek mi je u nozdrvama. Gledajući te tako, prirodno lepu, senzualnu, gracioznu, devojčicu-ženu, bludnicu i sveticu...pomislio sam kako sam najveći sretnik na svetu jer si moja. I jer sam tvoj. A opet...pomisao da bih u nekom momentu budućnosti mogao da te delim s nekim drugim muškarcem, stvrdnjavala mi je kurac. Pomisao da te gledam kako uživaš, ječiš od zadovoljstva...i kako isti taj užitak, a samo ja znam kakve si sve užitke u stanju da pružiš, pružaš drugome, činila je da se jedva suspregnem da te ne uzmem u tom trenutku. Baš tada i baš tu, odnazad, blago nagnutu ispred ogledala nad umivaonikom, dok dovršavaš jedva primetnu šminku, zadižući ti brzinski laganu haljinu koja se obavija oko tvojih oblina i zakujem se silovito u tebe. I nisam se suzdržao! Prišao sam ti od nazad i bez ijedne reči zadigao haljinu, gaćice pomerio u stranu...i zario se u tebe! Silovito, snažno! Izvila si se i kriknula grleno. Uzimajući te za vrat tako izvijenu, stežući ti bradu, vilicu, zabijao sam se sve jače i sve brže, snažnije u tebe, sikteći kroz zube,
" Večeras je to veče! Večeras će te jebati drugi!... I... Večeras će te jebati dvojica!"

Te reči su eksplodirale u tvojoj glavi. Krici su ispunili maleno kupatilo kao udarni talas koji se širi vazduhom, a eksplozija se prenela čitavim tvojim telom. Grčila si se i tresla stežući mi kurac kao nikada. Iscedila si ga, oblivajući me sopstvenim sokovima i pržeći njenom vrelinom. Ostali smo tako spojeni, smirujući disanje, a onda si se lagano izvila, okrenula ka meni i uz onaj tvoj osmeh i pogled koji ga je pratio, a zbog kojih sam momentalno poželeo da te tucam ponovo, čitavu noć, rekla,
" Zar da se zaustavim samo na dvojici?"

Kako si samo bila bezobrazna...i kako si samo jednom jedinom rečenicom umela da me napališ, kao nikada niko. Šakom sam ti obavio vrat, pokušavajući da utulim novi nalet požude, poriva da te rasparčam svojim, momentalno ponovo nabreklim, udom. Zario sam zube u tvoju bradu, želeći da otkinem komad mesa, da ga žvaćem, da te gutam... Uzimao sam ti usne.... Zaječala si, od siline novog talasa želje, obavila butinu oko mene i pribijala se, privlačeći me njome. Uspeo sam, ipak, da se iskontrolišem i spustivši šake na tvoja ramena rekao,
"Vreme je da se spremimo."

U klubu je vladala uobičajena atmosfera. Dolazili smo u njega povremeno, nedovoljno da se osećamo kao kod kuće, a sasvim dovoljno da primetimo neka nepoznata lica koja su tu prvi put. Ti si imala tu moć da nateraš skoro svakog muškarca da se okrene za tobom. Da, bilo je i lepših i zgodnijih žena od tebe ali...i te večeri, kao mnogih pre i posle, većina pogleda je bila uprta ka tebi. Nekim nebjašnjivim i neodoljivim magnetizmom si privlačila tuđe poglede. Unosila si svetlost u svaki prostor u koji bi kročila, a u kombinaciji sa dozom intrigantnosti koju si uvek nosila sa sobom i obavijala se njome, bila si fatalna za mnoge. Za mene sasvim sigurno. Nismo mogli da ne primetimo grupicu muškaraca naših godina, jer je bilo sasvim očigledno da su oni primetili tebe. Ni to što si bila u mome društvu nije ih sprečavalo da, gotovo neskriveno, bacaju poglede ka tebi...sve češće i češće kako je veče sporo odmicalo. Prijalo ti je to. Sam bog zna šta ti se vrzmalo po glavi dok si zavodljivo njihala bokovima u njihovom pravcu, pružajući im pogled na svoju trćastu guzu. Znao sam samo da je bilo pitanje vremena kada ću ti reći, "Biraj". I došao je! Gledajući te kako uvijaš svoje vitko telo, dok te oni skidaju pogledom prišao sam tik uz tebe, kažiprstom prešao duž tvog vrata dok sam lagano primicao svoj dah kojim sam klizio njime, sve do uva šapućući u njega,
"Biraj!"

Trgla si se, na momenat blago stresla, a zatim me zbunjeno pogledala.

"Ali....", bilo je sve što si rekla pre nego što sam te pogledao duboko u oči i ponovio odlučno,

Znao sam da želiš, ali da te milion razloga koči, zato sam hteo da moja rešenost razveje sve tvoje nesigurnosti. Na kraju krajeva, nije bila samo u pitanju rešenost, bila je to goruća želja da te vidim sa drugim. Pokušala si da eskiviraš nevešto odgovor, izbor, kupujući vreme da bi se mentalno pripremila na ono što bi moglo da usledi. Nisam ti dao to vreme! Tvoja odluka je postala moj izbor! Tako sam u tom momentu odlučio.

"Idi do toaleta...i čekaj me tamo.", samo sam ti to rekao. U očima sam ti video strah ali i ogromno uzbuđenje izazvano neznanjem i iščekivanjem mogućeg.

Dok si odlazila, spremno prihvativši šta sam ti rekao, pogledom sam pratio grupu muškaraca i njihove poglede kojim su te gutali. Krenuo sam za tobom, u međuvremenu zamolivši barmena za parče papira i olovku. Dok sam prolazio pored njih, uz značajan pogled, blago sam im klimnuo glavom. Ušavši u toalet zatekao sam te ustreptalu, uznemirenu, uzdrhtalu... Upitno si me pogledala, a ja sam ti prišao, zario zube u tvoj vrat, od čega ti se čitalo telo zgrčilo i iz njega protegao duboki uzdah, šapnuvši na uvo,
" Rekao sam ti da je večeras to veče."

Stresla si se i zaječala tiho, a ja sam zavukao ruku pod tvoju haljinu, u tvoje gaćice...vlaaaažne gaćice i ušao prstom u nju..nabubrelu, vrelu, natopljenu sokovima. Izvukavši prst, oblizao sam ga, (i dalje obožavam tvoj ukus) a zatim se spustio i svukao ti gaćice. Natopljene, mokre, opojno mirisne.. Prineo sam ih licu i dopustio da me tvoj miris obuzme. Kurac mi je pucao od želje da te ispuni, ali...morao sam da se kontrolišem. Odlazeći sam ti rekao da zaključaš vrata za mnom.

Dok sam prilazio društvu "naših" muškaraca, već sam znao koga bi odabrala. Znao sam to odmah ali sam to hteo da čujem od tebe. Kako nisam dobio odgovor, uzeo sam sebi za pravo da ti ga odaberem ja. Bio je to visok, vitak, markantan muškarac, širokih ramena i pogleda kakvog si volela. Pogleda od kog su ti, kako bi ti rekla, gaćice vlažile. Bio je naočit. Da sam žena, verujem da bih vlažila na njega, a mislim da su to mnoge to veče i radile. Prišao sam mu ne rekavši ništa...i u ruke stavio maleno parče tkanine natopljeno tobom, obavijeno oko onog parčeta papira na kom je pisalo "Ona te čeka u ženskom toaletu. Odmah!". Samo na trenutak je delovao zbunjeno, pogledao me, a zatim se pribrao i ne rekavši ništa ostalima, krenuo ka toaletu. Pošao sam za njim. Koračajući i dalje je u jednoj ruci držao poruku, gledajući u nju, a u drugoj tvoje vlažne gaćice. U jednom trenutku, kada je došao do hodnika u kom nije mogao biti primećen, prineo ih je licu...odmakao, a zatim ponovo nabio lice u njih, držeći se drugom rukom za glavu. Mislim da mu je u tom trenutku kurac implodirao zamišljajući kakvu mu sve slast donose ti mirisi koje je upravo uneo u sebe. . Došavši do vrata toaleta, zastao je, a potom pokušao da uđe. Kako su vrata bila zaključana, pokucao je. Bio sam na svega metar-dva od njega i tada me je spazio. Klimnuo sam mu glavom u znak odobravanja, a on mi je prećutno uzvratio pogledom kojim je dao do znanja da razume sve. U tom trenutku si otključala i ostala ukopana na vratima.

"Mislim da je ovo tvoje..." - rekao je pokazujući ti gaćice, a zatim, ne čekajući da odgovoriš, krenuo ka tebi ostavljajući otvorena vrata. Ušao sam odmah za njim...i zaključao ih. Booožee, kako si bila zanosna, jebozovna... tako prestrašena i napaljena. Kretao se ka tebi, a ti si nesvesno uzmicala. Došavši do lavaboa, nisi više imala kud. Rukama oslonjena o njega, grudi si isturila. Grudi na kojima su se ocrtavale bradavice ispod tanke haljine i prozračnog grudnjaka... Prišao ti je, i dlanom počeo da klizi niz tvoje telo, od grudi niz stomak, do bokova... A zatim ti je nešto šapnuo (nikada mi nisi rekla šta), nakon čega ti je zadigao haljinu...i spustio među tvoje međunožje. Zadrhtala si od prvog dodira i počela tiho da ječiš. Momentalno si prinela šaku usnama, grizući prste kako bi utišala uzdahe i stenjanje. Sve vreme si me gledala... Oooooh kako si samo gledala.. I kako si samo bila moja u tom trenutku dok ti je drugi, nepoznati muškarac lizao pičkicu. Morao sam da ga izvadim, da izvadim svoj nabrekli kurac koji se raspomamio od prizora i ludila u mojoj glavi. Morao sam da ga nadrkavam uz pretnju da bih svakog trenutka mogao da svršim, a nisam želeo to. Rekao sam ti da će te to veče jebati dvojica! Svršila si mu po licu, na njegovom jeziku, dok ti se čitavo telo grčilo i uvijalo. Nije gubio vreme, istog trenutka je ustao, raskopčao pantalone i izvadio zver koja je bila spremna za tebe. Njegov kurac je urlikao od želje da te pokida! Lagano te je, onako sitnu podigao tako da ga obuhvatš butinama i namestio ga, tako da je bio dovoljan samo jedan pokret, pa da prodre u tebe. Pogled ti je bio prikovan za moj, dok te je lagano širio samo vrhom. A onda je počeo da se gubi dok je on sve više prodirao lagano u tebe. Zabacila si glavu duboko uzdišući, i sama počela da se uvijaš nabijena na njega. Kakav je samo božanstven prizor to bio. Ali..nije mi bilo dovoljno samo da posmatram. Prišao sam vam, nisi ni primetila. Rekao sam da će te jebati dvojica, ali nisam rekao da će to raditi istovremeno! Smestio sam se iza tvojih leđa, a on te čvrsto stegao za bokove, dovoljno da te umiri i namesti za mene tvoju malenu, izazovnu rupicu. Tek kada sam prstom počeo da prodirem u nju, postala si svesna gde se nalazim i šta planiram... Zaječala si glasno, gotovo molećivo i...nisam imao drugog izbora do, da uđem u tebe, kroz tvoj uski, tesni otvor kojim si me obavijala i stezala. Krik se promaljao iz same tvoje utrobe, sa svakim milimetrom prodora. Bila si ispunjena... I moja.. Jebeno moja! Glavu si izvila ka meni pružajući mi usne.... Grizla si moje, dok smo nas dvojica usklađivali ritam i jebali te! Cvilela si, stenjala, dahtala kao raspomamljena i ranjena zver, sve dok ti zvuci nisu postali toliko glasni da sam ti prekrio usta šakom. Grizla si je nekontrolisano i znao sam da je kraj tu. A onda si počela da se grčiš. Svakim trzajem si ga stezala besomučno i ja više nisam mogao dalje. Ispunio sam te uz, skoro pa životinjski ropac, prazneći se kao nikada do tada. Prskao sam sam život u tebe, ispunjavajući te njime. Odmah zatim, i on te je polio svojim semenom, podrhtavajući čitavim telom. Jedva smo se držali na nogama spustivši te. Stajali smo tako nepomično par trenutaka, uz povremena zaostala podrhtavanja...ti između nas. A onda te je on ovlaš poljubio u ugao usana, osmehnuo se oboma...i ostavio nas same. Tog trena si se okrenula ka meni i obavila mi se oko vrata ljubeći me. Smejali smo se kroz poljupce, ludi od pređašnjeg ludila.

"Ali, ja sada nemam gaćice", rekla si i oboje smo prasnuli u smeh.

"Hajde, sredi se, čudi me što neko već do sada nije navalio da uđe. Čekam te napolju"

Izašla si nakon nekog vremena i bacila pogled ka mestu gde je on stajao sa društvom, ali njega više nije bilo. Nisam mogao da ne uočim zrno tvog razočarenja zbog činjenice da ga možda više nikada nećemo videti. No, ono što tada nisi znala, a saznala si već kroz par dana, je da smo nas dvojica razmenili brojeve telefona. Ali, to je već neka druga priča.

I da...nedostaješ mi. Nije u pitanju samo sex, nedostaješ mi čitava ti...kakva si bila, kakva jesi, kakva ćeš biti. Nedostaje mi svaki trenutak proveden sa tobom, svako saznanje da sam možda u tvojim mislima. Nedostaje mi tvoj osmeh, vragolast i bezobrazan... Osmeh koji je u stanju da otopi sante leda i navede da krv prostruji žilama. Tvoj pogled, dubok i snen, nestvarno bajkovit, prodoran i tajanstven. Te oči za koje bih i sam život dao samo da me pogledaju još jednom...onako..znaš i sama kako. Nedostaje mi tvoja kosa, rasuta po mojim grudima dok te gledam kako spavaš. Nedostaješ mi ti! Moja ti!

No, vremenom sam naučio da te nemam i da gajim i negujem sve uspomene i sećanja na tebe. Ja sam doktorirao nemanje tebe. Ali, u tom nemanju, imao sam te i previše... Više i od svih onih koji su te imali svakoga jutra na jastuku. Uvek si bila tu, na dah od uzdaha, na otkucaj od srca i na tren od večnosti. Bila i ostala. Ti si moja priča bez kraja...ili beskrajna priča kako god da je nazovem. Proći će, čini mi se i život, ali ti ćeš večno trajati. I zato, neću ni da pokušavam da pobegnem od tebe, čuvaću te od zaborava... nezaboravnu kakva jesi.

Kategorija:
Strejt erotske priče

Korisnik

Zar je moguce da se zensko ovoliko uzivi u nacin razmisljanja jednog muskarca? Ne bi me zacudilo da iza ovih prica stoji neki poznati pisac. Bravo i samo tako nastavite

Osecam kao da plutam vasionom citajuci ovu pricu. Vandimenzionalno...eto to sam rekao jer tako mislim

Srna komplimenti na fantasticnoj prici, stilu i tematici

Korisnik

Jednostavno savrseno Heart

Stil Marine Tucakovic, iste slike iste reci.